Apartament cu 2 camere in stil neoclasic ,modern

 Am încercat să creăm o atmosferă de eleganță și respectabilitate restrânse în interior: culori calme, texturi mate, multe detalii, plinte și cornișe în stil clasic Am încercat să creăm o atmosferă de eleganță și respectabilitate restrânse în interior: culori calme, texturi mate, multe detalii, plinte și cornișe în stil clasic . Design Interior



Clientului îi place să colecționeze obiecte de epocă. Are un samovar vechi, o mașină de cusut de la fabrica Zinger, un candelabru de epocă cu pandantive, așa că o altă sarcină importantă a fost aceea de a încadra aceste comori dragi în noul interior.

 Am transformat mașina de cusut într-o masă de consolă, am atârnat candelabrul în dormitor și am furnizat vitrine iluminate pentru alte obiecte de colecție, astfel încât gazda să le poată admira în fiecare zi. Amenajari case realizate de Nobili Interior Design 

 Reamenajare Inițial, apartamentul avea două camere de zi, o bucătărie, două băi și un coridor. Clientul a propus o soluție originală: realizarea unei nișe de bucătărie în coridor, astfel încât camera de zi să se transforme într-o bucătărie-cameră de zi și a devenit posibil să se facă două dormitoare în loc de unul.

 Am susținut-o: când doi adulți locuiesc într-un apartament, fiecare cu propriul program și ritmul vieții, sunt pur și simplu necesare dormitoare separate. Bucătărie-living O parte a fronturilor este bej mat, cealaltă este aurie cu efect satinat O parte a fronturilor este bej mat, cealaltă este aurie cu efect satinat Bucătăria-sufrageria trebuia să fie ușoară și confortabilă.
Dormitoare Clasice de la Mobila Italia Nobili Design 


 Camera este compactă, iar clientul avea multe dorințe: un set mare, o masă originală, un șemineu, o canapea pliabilă. Am lucrat la aspect foarte mult timp și, în cele din urmă, am găsit un loc pentru toate. S-a dovedit original și spațios: o cameră curge în alta, nu există coridoare mari incomode și uși orbite, în locul lor - aer, lumină, adâncime.


  Livingul și dormitorul sunt separate de o partiție din sticlă neoclasică. Un element foarte eficient al interiorului. Din sufragerie puteți vedea o frumoasă tăblie moale în dormitor și un candelabru cu iluminare, iar dacă doriți să vă retrageți, puteți oricând să cortinați ușile transparente cu perdele. Spațiul s-a dovedit a fi profund, voluminos. Aproape la Hollywood chic! Vrei la fel? Află cât va costa proiectul de proiectare al apartamentului tău!